sobota, 9 grudnia 2017

Recenzja Fotoksiążki od Saal Digital

Fotograf amator jeszcze ze mnie, brakuje mi dobrego sprzętu i pracowania pod okiem kogoś doświadczonego. Jednak robię to ponieważ, lubię, łącze dwie pasje w jedną.
Proste wywołanie zdjęć i wkładanie ich do albumu jak robiłam dotychczas, stało się zbyt tradycyjną metodą. Czemu więc nie spróbować czegoś nowego?
Znalazłam firmę, którą poleciła mi przyjaciółka, napisałam i tego samego dnia dostałam odpowiedź.
Saal Digital *klik* odesłało mnie na swoją stronę i przez aplikację stworzyłam własną foto książkę.
Wybór zdjęć ciężki, ale z pomocą psiego asystenta w końcu się udało.
Złożyłam zamówienie w piątek po 19 i czekałam na paczkę. W poniedziałek wieczorem dostałam informację, że książka ma przyjść jutro między 11:00, a 14:00. I tak też było. Po 11:00 do ręki otrzymałam paczuszkę.


Wzorek wybrany na okładkę był równie piękny jak i w aplikacji (jest możliwość wyboru zdjęcia na okładkę lub innej grafiki co jest plusem). Okładka solidnie wykonana z połyskiem (do wyboru).
Martwiłam się wykonaniem zdjęć, jak wiadomo mogłyby być rozmazane, czy nawet poobcinane. Jednak nic takiego nie miało miejsca i jestem mile zaskoczona. Żywe kolory i dobra jakość oddają magię każdej fotografii *przy okazji macie możliwość zobaczenia dwóch fotek z sesji u M. Klimek Fotografia Amatorska*. Forma "kartek" w książce śliska i błyszcząca, tak jak w odbitkach. Grube karty, gwarantują sztywność struktury wykonania.




Podsumowując:
- kontakt z firmą
- dobra jakość
- świetne wykonanie
- szybka przesyłka
- żywe kolory (co sobie cenię w wykonaniu)
- samodzielne zaprojektowanie foto książki jest plusem oferty
Jestem zadowolona z produktu, który oferuje Saal Digital i śmiało mogę go polecić każdemu.

Dziękuję również Saal Digital za zaufanie oraz za możliwość przetestowania produktu.
Tu znajdziecie kupon rabatowy *klik* o wartości 75 zł, jest jednorazowego użytku, więc korzystajcie.

3 komentarze:

  1. Ciągle i ja dumam nad taką FotoKsiążką. Może wreszcie się skuszę. A Twoja FotoKsiążka jest wspaniała.Łapka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sobie chwale foto książkę i jestem mile zaskoczona jej wykonaniem. Zachęcam naprawdę wybór okładek, dopasowanie zdjęć jest na plus dla mnie!
      Dziękuję Łapa!

      Usuń
  2. Oj tak! Jakość jest niesamowita! A dziękujemy i zapraszamy jeszcze raz!
    Ja również <3

    OdpowiedzUsuń